VISIE

Stichting Get Entertained biedt training & master-begeleidingstrajecten aan in de kunst, cultuur & entertainment branche.  Er wordt gebruikt gemaakt van alternatieve leerstijlen om talenten te ontwikkelen. Vanuit culturele disciplines (theaterateliers en participatief drama) wordt door middel van actief leren en competentie-ontwikkeling de binding tussen talent en de maatschappij versterkt.

Doel: Talenten via een alternatieve leerstijl introduceren aan kunst en cultuur

Herkenning  en vertrouwen vormen de basis van elk traject.

Onze trajecten zijn op maat en laagdrempelig

In samenspraak worden de ontwikkeltrajecten aangeleverd. Deze zijn erop gericht om de kwaliteit van het leven van de deelnemers op alle leefgebieden te verbeteren, de zelfstandigheid te bevorderen en de autonomie en actieve participatie van de deelnemer in de samenleving positief te vergroten.

De opmaat trajecten zorgen voor verbondenheid met je eigen ik, je familie, je vrienden en de gemeenschap. Spirituele en mentale kracht staan hierbij centraal namelijk: RUST, REINHEID en REGELMAAT. Onze slogan luidt daarom als volgt: Be the Entertainer and Get Entertained.

WERKGEBIED

Get Entertained is gevestigd in Amsterdam op het adres Heesterveld 74 en landelijk actief vanuit deze locatie.  De vestiging staat midden in de H-Buurt van Amsterdam- Zuidoost. De dagbestedingslocaties zijn altijd op maat met in achtneming van onze partners. De locaties beschikken over voldoende capaciteiten om mensen met een fysieke beperking te ontvangen.

TEAM

Get Entertained bestaat uit een team van professionals en ervaringsdeskundigen. De inzet van onze deskundigen is op basis van de projecten en het vereiste ontwikkeltraject. Het team is multidisciplinair ingericht, multicultureel, jong, flexibel en dynamisch.Onze kernwaarden:

• Creativiteit
  • Positiviteit
  • Gedrevenheid
  • Geduld
  • Integriteit
  • Humor
  • Energiek

De kernwaarden zijn het gemeenschappelijk vertrekpunt voor al onze medewerkers. Hun opleidingsniveau varieert van een adequate MBO, HBO tot een WO-opleiding die past bij onze dienstverlening.

Get Entertained maakt verder gebruik van haar netwerkpartners om altijd tot de gewenste aanpak te komen om succesvolle resultaten te boeken.